همزمان با مراسم افتتاحیه ساختمان توانبخشی غدیر در روز یکشنبه 1405/03/17، مصادف با عید سعید غدیر، جمعی از مسئولان حوزه سلامت از پروژه در حال اجرای بخش بستری بیماران مبتلا به سرطان در بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری بازدید به عمل آوردند.
در این بازدید، آقای دکتر محمد حسین رضایی، مشاور عالی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین جناب آقای دکتر نادر توکلی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران به همراه معاونین مربوطه حضور داشتند و از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفتند.
پروژه مذکور شامل بخش بستری 24 تختخوابه بیماران مبتلا به سرطان است که با حمایت حامیان محترم و همیاری مؤسسه خیریه نور از سال 1403 آغاز شده و هماکنون مراحل نوسازی و بازسازی آن در حال انجام میباشد. در جریان این بازدید، مدیر پروژه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجامشده، اعلام نمود با توجه به پیشرفت مناسب عملیات اجرایی، این پروژه در شهریورماه 1405 به اتمام رسیده و به بهرهبرداری خواهد رسید.
در پایان، دکتر رضایی و دکتر توکلی ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای حامیان و مدیریت مؤسسه خیریه نور، ابراز امیدواری نمودند در مراسم افتتاحیه این بخش حضور یافته و شاهد بهرهبرداری از این پروژه ارزشمند در راستای خدمترسانی به بیماران مبتلا به سرطان باشند.








