دفتر نمایندگی شیراز

شیراز را می توان به علت بیشترین مراجعین درمانی از دیگر شهرهای استان فارس و استان های جنوبی کشور متمایز و قطب مرکز درمان در جنوب کشور دانست. وجود بیمارستان های تخصصی همچون بیمارستان نمازی و بیمارستان امیر و استفاده از کادر تخصصی در جهت درمان انواع سرطان ها موجب گردیده تا بیماران بسیاری به این شهر مراجعه نمایند.

در ۹ آبان ماه سال ۱۳۹۶ طی جلسات متعددی با حضور مدیریت سابق بیمارستان امیر جناب اقای دکتر قاضی پور و آقای مهندس ادهمی مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور و همراهان و پیگیری های مجدانه جناب آقای دکتر رضوانی عضو هیئت مدیره موسسه خیریه نور و پزشک انکولوژی بیمارستان امیر، پیشنهاد ایجاد شعبه موسسه خیریه نور در شهر شیراز واقع در محل بیمارستان امیر مطرح گردید.

پیرو استراتژی های تدوین شده در بدو تاسیس موسسه خیریه نور مبنی بر ایجاد شعب استانی در تمام استان های نیازمند کمک در حوزه سرطان و استفاده از متخصصین بومی و خیرین محلی جهت تامین نیازها، در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن؛ دفتر شیراز در تاریخ اول آذر ماه همان سال در بیمارستان امیر برای یاری به بیماران عزیز افتتاح گردید.

این دفتر به منظور برقراری ارتباط و ایجاد تعامل پایدار و فراهم آوردن بستری مناسب جهت ایفاء نقش موثر خیرین در کمک به نظام سلامت در حوزه بیماری سرطان و در راستای سیاست تمرکز زدایی و جلب مشارکت خیرین محلی در تامین منابع مورد نیاز بیماران بازگشایی گردیده است.

در این مرکز بیماران مبتلا به سرطان نیازمند، توسط پزشکان متخصص شناسایی و به دفتر موسسه خیریه نور معرفی می گردند. سپس مددکار اجتماعی موسسه بعد از تشکیل پرونده برای بیماران، ضمن حفظ شأن و منزلت و عدم قضاوت، آنها را یاری و از خدمات حمایتی موسسه بهره مند می نماید.

از سایر فعالیت‌های این مرکز می توان به برگزاری سمینارهای آموزشی در راستای خود مراقبتی، اطلاع رسانی و پیشگیری از سرطان که از اهداف اصلی موسسه می باشد اشاره کرد.

اسکرول به بالا
Scroll to Top