برگزاری کارگاه آموزشی سرطان و راه های پیشگیری از ابتلا به سرطان با مشارکت بانک صادرات ایران6

برگزاری کارگاه آموزشی سرطان و راه های پیشگیری از ابتلا به سرطان با مشارکت بانک صادرات ایران

“موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور” در روز دوشنبه هفتم بهمن ماه هم زمان با هفته جهانی سرطان در محل سالن اجتماعات بانک صادرات ایران (مدیریت شعب مناطق غرب تهران) اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی “سرطان و راه های پیشگیری از ابتلا به سرطان” نمود.

در این کارگاه که با حضور مدیران و کارمندان بانک صادرات ایران برگزار گردید، ابتدا جناب آقای مهندس رفیعی مدیر محترم شعب غرب تهران بانک صادرات ایران ضمن ابراز خیر مقدم و خوشامد گویی خدمت حضار، بر اهمیت موضوع سرطان تاکید کردند، سپس جناب آقای مهندس هوشنگ ادهمی مدیرعامل محترم موسسه خیریه نور به معرفی موسسه خیریه نور پرداختند و به اقدامات صورت گرفته جهت پیشگیری و درمان سرطان اشاره کردند.

در ادامه کارگاه جناب آقای پروفسور ناصر پارسا به ارائه مطلب در خصوص سرطان و راهکارهای پیشگیری از ابتلا به سرطان و همچنین لزوم اطلاع زودهنگام از ابتلا به این بیماری پرداختند.

ایشان در ادامه سخنان خود، به بررسی نرخ شیوع این بیماری در بین زنان و مردان و ارائه آمار رایج ترین نوع سرطان در ایران و جهان و مقایسه ی این دو پرداختند. در انتهای مراسم نیز، دقایقی به پرسش و پاسخ در مورد موضوع کارگاه اختصاص داده شد.


اسکرول به بالا
Scroll to Top