نشست هم اندیشی بیمارستان دکتر جلیل یاسوج و موسسه خیریه نور

نشست هم اندیشی بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج و موسسه خیریه نور

نشست هم اندیشی بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج و موسسه خیریه نور برگزار شد.

در راستای همکاری های بین بخشی و تعامل با سازمان های مردم نهاد و خیریه های حوزه سلامت، نشست هم اندیشی سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید دکتر جلیل با مدیر موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور مرکز یاسوج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج؛ در این نشست پیرامون توسعه حمایت و کمک به بیماران مبتلا به سرطان، آموزش و پیشگیری و برگزاری سمینارها و کنفرانس های علمی جهت پرسنل و توانمندی جامعه هدف موسسه خیریه نور و خانواده بیماران بحث و تبادل نظر شد.

موضوع قابل توجه اینکه با مساعدت موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور یک دستگاه یخچال ویترینی ایستاده جهت تامین روزانه نوشیدنی و شیر مورد نیاز بیماران در بخش شیمی درمانی استقرار می یابد و بستر مناسب برای تبلیغات محیطی و پیام های بهداشتی توسط بیمارستان و موسسه خیریه نور فراهم می شود.

در این نشست برای فرهنگ سازی وقف سلامت در بین پرسنل بیمارستان و مراجعین خصوصا ایجاد بستر مناسب برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان با توزیع قلک بین کارکنان و نصب صندوق جمع آوری کمک های مردمی موافقت به عمل آمد.

به گزارش وب دا؛ این نشست با حضور مدیر موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور مرکز یاسوج، سرپرست بیمارستان شهید دکتر جلیل، مدیر پرستاری بیمارستان، مسئولان بخش شیمی درمانی و امور مددکاری و تعدادی از پرسنل در محل دفتر سرپرست بیمارستان برگزار شد.

 

 

پیمایش به بالا
Scroll to Top