تقدیر از خیرین حوزه بهداشت و درمان

تقدیر از خیرین حوزه بهداشت و درمان

دانشگاه علوم پزشکی ایران در تاریخ 1403/01/19برابر با بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با دعوت از 300 نفر از خیرین در حوزه بهداشت و درمان، مراسم تجلیل از خیرین سلامت را در سالن همایش‌های رازی برگزار نمود.

در این جلسه پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، آقای مهندس جعفری از طرف دانشگاه، حضور خیرین سلامت را خیر مقدم عرض نمود و گزارشی از اقدامات انجام شده در این حوزه از قبل از انقلاب اسلامی ایران و بعد از انقلاب و به‌خصوص اقدامات جاری دانشگاه در سال 1402 و 1403 را گزارش نمودند.

سپس آقای دکتر پازوکی ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایران جهت حضار، بیاناتی را ایراد و سپس گروه بین‌المللی تواشیح میلاد اجرای برنامه نمودند. پس از بیانات آقای سلیمی آشتیانی از خیرین حاضر در جلسه، مراسم تقدیر و تجلیل از خیرین در حوزه بهداشت و درمان بعمل آمد.

در این رابطه از خیریه نور موسسه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان به مدیریت آقای مهندس هوشنگ ادهمی با اهدا لوح قدردانی بعمل آمد. در این مراسم آقایان دکتر حیدری‌پور مدیرکل خیرین وزارت بهداشت، دکتر جمال‌الدینی معاونت حقوقی و مجلس وزارت بهداشت، دکتر محمودی از ریاست جمهوری، دکتر اسماعیلی مدیرکل بهداشت وزارت بهداشت نسبت به توزیع الواح تقدیر و هدایای یادبود اقدام نمودند. ضمنا از سامانه خشت بهشتی در این مراسم رونمایی گردید.

پیمایش به بالا
Scroll to Top