افتتاحیه بخش شیمی درمانی بیمارستان لولاگر به همت موسسه خیریه نور

مراسم افتتاحیه بخش شیمی درمانی بیمارستان لولاگر به همت موسسه خیریه نور

موسسه خیریه نور در گام دوم در شهر تهران پس از تجهیز و بهره برداری بخش شیمی درمانی بیمارستان رسول اکرم (ص) موفق به تجهیز و تکمیل بخش شیمی درمانی دیگری در بیمارستان لولاگر تهران واقع در خیابان خوش جنوبی گردید. در همین راستا مراسم افتتاحیه ای از سوی این موسسه در تاریخ ۹۸/۰۷/۱۴ در محل بیمارستان لولاگر برگزار گردید.

این مراسم با حضور گرانقدر مدیران، مسئولان و خیرین موسسه خیریه نور و بیمارستان لولاگر و همچنین مسئولان شبکه ی پیشگیری از بیماری های غیر واگیر ( سرکار خانم دکتر ریاضی و جناب آقای خدایی ) برگزار گردید.

ابتدا رئیس بیمارستان لولاگر جناب آقای دکتر قادی پاشا پس از تشکر و خوشامدگویی به حاضرین در رابطه با اهداف مشترک بیمارستان لولاگر و موسسه خیریه نور توضیحاتی را ارائه نمودند.

سپس جناب آقای مهندس ادهمی مدیرعامل موسسه خیریه نور پس از قدردانی از این حسن همکاری اشاره ای به گسترش روزافزون بیماری سرطان داشتند و پیشگیری و اطلاع رسانی را در اولویت دانستند.

در ادامه درباره نحوه پذیرش بیماران بi صورت رایگان و ارائه خدمات و تکریم بیماران و خانواده ایشان، مطالبی را بیان کردند.

مجری برنامه جناب آقای جهانگیر پس از صحبت های جناب آقای ادهمی، از خانم دکتر ریاضی برای ایراد نطق دعوت بعمل آوردند.

خانم دکتر ریاضی نماینده شبکه ملی پیشگیری از بیماری های غیر واگیر، از لزوم بروز بودن علم درمان و پیشگیری از سرطان و تلاش های شبکه در این راستا نکاتی را بیان نمودند و در درسترس قرار دادن مقالات بروز ترجمه شده توسط این شبکه برای مجموعه های درمانی و موسسات عضو شبکه را مهم برشمردند.

در بخش پایانی برنامه حاضرین با حضور در بخش شیمی درمانی، شاهد افتتاح رسمی این مجموعه بودند.

 

 

ویدئوهایی از این مراسم را می توانید مشاهده نمایید.

اسکرول به بالا
Scroll to Top