بازدید سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از موسسه سرطان نور

بازدید سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از موسسه سرطان نور

بازدید سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور

سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از موسسه سرطان نور با هدف استفاده از کمک های تخصصی و مالی برای کم کردن سرطان در استان و دستیابی به اهداف این موسسه، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، کرامت اله زندی قشقایی گفت: حمایت از بیماران نیازمند مبتلا به سرطان و خانواده های آنها در ابعاد مختلف، برنامه ریزی، سرمایه گذاری و حمایت از تحقیقات پیشگیرانه و درمانی انواع سرطان و نیز کاهش نرخ رشد سرطان با آگاهی بخشی و آموزش عمومی در حوزه پیشگیری انواع سرطان از مهم ترین اهدافی است که از سوی موسسه سرطان نور دنبال می شود.

وی در بازدید از مرکز کهگیلویه و بویراحمد موسسه خیریه نور، از ثبت نام حدود 560 بیمار نیازمند در این موسسه خبر داد و اضافه کرد: خدماتی از قبیل سونوگرافی، رادیولوژی، آزمایشگاه، بستری، جراحی و ایاب و ذهاب توسط این موسسه به بیماران ارائه می شود.

وی بیان کرد: الگوی رفتاری نور برخواسته از فرهنگ حاکم بر آن است که مبتنی بر احترام به ارزش های والای انسانی مانند آموزش، نوع دوستی و ایثار در مسیر کاستن از آلام و رنج های بیماران، کاهش اثرات جسمی و روانی ابتلا به سرطان در بعد فردی، اجتماعی و خانوادگی، ارتقای کیفیت معیشت بیماران و حرکت در مسیر کاهش ابتلا به سرطان با هدف توسعه و تکامل اجتماعی است.

زندی قشقایی در پایان از زحمات مدیر عامل موسسه خیریه نور، هیئت مدیره و کارکنان این مجموعه تقدیر و تشکر نمود و خواهان کم کردن سرطان با توجه به فعالیت های این مجموعه در استان شد.

لینک خبر: معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

اسکرول به بالا
Scroll to Top